Heropening beweegtuin groot succes!

31 mei 2018 – Crossen, fietsen, lopen, draaien

Onder ruime belangstelling van zo’n 20-25 aanwezigen werd afgelopen woensdagmiddag de beweegtuin bij de Schauw/Groene Scheg opnieuw onder de aandacht gebracht. Onder een stralend zonnetje en gelukkig ook in de schaduw van de bomen, heette Gerwin alle belangstellenden van harte welkom!

Niet praten maar doen, dus snel aan de slag: crossen, fietsen, sturen, tillen, trekken, duwen… Maar vooral ook ontmoeting. Vandaag om mogelijkheden en ervaringen uit te wisselen, straks als belangrijk onderdeel van het beweeguur: Samen in beweging komen en elkaar stimuleren!

Met ingang van woensdag 6 juni zal Gerwin iedere woensdagmiddag van 15.30 tot 16.30 uur aanwezig zijn in de beweegtuin om de deelnemers te begeleiden. Naast een warming up en gebruik van de toestellen zal er ook met losse (spel)materialen gewerkt worden.

Na een actief en warm uurtje werden de deelnemers uitgenodigd een fris, koel drankje te gebruiken in de Brasserie van De Schauw, waar nog even nagepraat kon worden en waar de eerste deelnemers zich hebben aangemeld. Negen deelnemers zien we in ieder geval volgende week terug en als u daar bij wilt zijn, bent u van harte welkom!

Het initiatief om deze activiteit (opnieuw) te stimuleren is opgezet door de Stichting in Beweging (Thuis Bewegen) omdat “Het zo jammer is dat er weinig gebruik van de beweegtuin wordt gemaakt”. Gerwin Alderliesten (Fysiotherapie In Balans) en Amy van de Mheen (stagiaire Zorggroep NW Veluwe) hebben zich fantastisch ingezet in om deze heropening te realiseren.

Voor meer informatie kunt u contact opnemen met Gerwin: 06-34879220 of gerwin@fysiotherapieinbalans.nl

2018-06-07T22:23:11+00:00